Contact Brenger Business

Gebruik het chaticoon rechtsonderin om het chatvenster met onze klantenservice te openen. Chat is de snelste manier om je vragen beantwoord te krijgen. We zijn dagelijks bereikbaar via de chat op onderstaande openingstijden.

Ben je zakelijke klant en heb je vragen over het inboeken van transporten of wijzigen van boekingen?
Neem dan contact op met ons team door te mailen naar Zakelijk@brenger.nl of gebruik de chat.

Veelgestelde vragen

Hoe ontvang ik achteraf een factuur van de bezorging?

Al jouw facturen komen na de bezorging te staan in jouw online portal. Ook sturen wij je wekelijks de facturen per mail. De betalingstermijn is 14 dagen.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om in aanmerking te komen voor de zakelijke voordelen?

Brenger voor Bedrijven is beschikbaar vanaf 3 transporten per week. Hebt je minder dan 3 orders per week? Dan kan je via www.brenger.be je transportopdracht plaatsen. Via de reguliere website kan je je ook registreren als zakelijke klant. Wilt je meer weten of de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

Mijn transporten moeten door twee personen bezorgd worden, kan dit? En doen jullie ook montage en retourzendingen?

Wij spelen altijd in op de gewenste service. Moet de bezorging door twee personen gedaan worden? Dan zorgen wij daarvoor: zowel als constante service of incidenteel. Ook montages en retourzendingen kunnen wij in overleg leveren voor bedrijven. Wilt je meer weten of bent je benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag ons naar de mogelijkheden!

Wat kost een transport via Brenger?

De vaste prijzen die wij rekenen zijn op basis van de gewenste service voor jouw bedrijf. Montage, levering op de gelijkvloers of tot de 4e verdieping, bezorgen in de regio of door het hele land, de grootte van het product; het heeft allemaal invloed op de prijs. Wilt je een prijs op maat?Vul het offerteformulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op.

Zijn mijn spullen verzekerd tijdens het transport?

Onze koeriers gaan uiterst zorgvuldig om met de spullen die vervoerd worden. Het kan voorkomen dat er onverhoopt toch iets gebeurd. Voor diefstal, verlies of beschadiging ben je standaard verzekerd tot € 500,-. Tevens is het mogelijk de verzekering op aanvraag te verhogen.

Hoe kan ik Brenger inzetten voor mijn bedrijf?

Hebt je minsten drie transporten in de week en interesse in onze service? Laat het ons dan weten. Vul hier het offerteformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Je kan ons ook direct bereiken door te bellen naar: +31 858880490 of te mailen naar: zakelijk@brenger.be.
Openingstijden chat
Maandag: 09:00 - 21:30
Dinsdag: 09:00 - 21:30
Woensdag: 09:00 - 21:30
Donderdag: 09:00 - 21:30
Vrijdag: 09:00 - 21:30
Zaterdag: 09:00 - 21:30
Zondag: 09:00 - 21:30

Tijdens feestdagen zijn wij beperkt bereikbaar.

Al een transport geboekt?

Houd dan je referentienummer bij de hand en stel de vraag in de chat. Urgente vraag? Klik dan hier.

Open chat