Een koerier via Brenger komt standaard in een bestelwagen met verhuisdekens en spanbanden. Zijn er extra hulpmiddelen nodig om uw spullen in en uit te laden, dan kunt u extra services toevoegen aan uw boeking. Het is uw verantwoordelijkheid dat spullen met de gekozen service te laden zijn. Via ons “Extra services” pakket kun je de volgende opties bijboeken:
Let op! De volgende services biedt Brenger niet, schakel hiervoor zelf een externe service in:
Alle transportverzoeken binnen Nederland (m.u.v. Waddeneilanden) worden gegarandeerd bezorgd binnen 7 werkdagen van de oorspronkelijk geboekte transportdag.
De garantie geldt niet:
Omdat deze uitzonderingen niet binnen ons concept vallen kunnen wij niet garanderen dat een koerier zo’n transportverzoek oppakt. Echter, lukt het ons toch vaak om een koerier te vinden. Plaats daarom vooral je transportverzoek en waarschijnlijk is er snel een koerier die jouw transport kan uitvoeren! Dit is alleen niet het geval voor transporten zwaarder dan 200kg. Hier kun je geen transportverzoek voor plaatsen omdat de koeriers dit niet kunnen vervoeren.
Voor opdrachten binnen Vlaanderen of van Vlaanderen naar Nederland garanderen we dat we een koerier vinden, voor opdrachten van Nederland naar Vlaanderen kunnen we dat vanwege Corona nog niet garanderen.
Ja! Sinds kort kunt u via Brenger de verkoper ook betalen voor het product. Wel zo veilig!
Begin uw transport door de plaatsnamen in te vullen op de homepage. Vervolgens kiest u voor ‘vanaf een woning’ als type transport en daarna voor de Markplaats of 2dehands optie. Je krijgt na het beschrijven van uw product dan de vraag of u de betaling ook via Brenger wilt laten lopen. Vervolgens vul je het bedrag in en bij de contactgegevens voeg je ook de IBAN gegevens van de verkoper toe.
Binnen 5 dagen nadat de koerier heeft aangegeven dat het product is opgehaald zal de verkoper dan worden uitbetaald. Zorg er wel voor dat het bedrag en de IBAN gegevens juist zijn, anders kan de verkoper het transport annuleren en zijn de annuleringskosten voor u.
Gebruik het chaticoon rechtsonderin om het chatvenster met onze klantenservice te openen. Chat is de snelste manier om je vragen beantwoord te krijgen. We zijn dagelijks bereikbaar via de chat op onderstaande openingstijden. Wil je de prijs weten voor jouw (veiling) transport? Ga dan naar de homepage en vul daar de plaatsnamen in om naar de prijsberekening te gaan. Je kunt geen prijs opvragen via de mail.
Je kunt ook mailen naar info@brenger.nl (let op: offertes/prijsopgaven voor veilingen kun je enkel via de homepage aanvragen, niet per mail; you can only get price quotes for auction transports via our homepage and not via e-mail).
Openingstijden chat | |
Maandag: | 9.00 - 21:30 |
Dinsdag: | 9.00 - 21:30 |
Woensdag: | 9.00 - 21:30 |
Donderdag: | 9.00 - 21:30 |
Vrijdag: | 9.00 - 21:30 |
Zaterdag: | 12.00 - 21:30 |
Zondag: | 12.00 - 21:30 |
Tijdens feestdagen zijn wij beperkt bereikbaar.
Houd dan je referentienummer bij de hand en stel de vraag in de chat. Urgente vraag? Klik dan hier.
Open chat